Оқушылар жетістіктері - Букенчинская средняя общеобразовательная школа https://bukenchi.mektebi.kz/ ru Оқушылар жетістіктері - Букенчинская средняя общеобразовательная школа DataLife Engine “Жарқын болашақ” республикалық олимпиадасы https://bukenchi.mektebi.kz/oushylara/oushylar-zhetstkter/539-zharyn-bolasha-respublikaly-olimpiadasy.html https://bukenchi.mektebi.kz/oushylara/oushylar-zhetstkter/539-zharyn-bolasha-respublikaly-olimpiadasy.html Қазақ тілі мен мәдениетін насихаттайтын “Жарқын болашақ” республикалық олимпиадасының аудандық кезеңіне  мектебіміздің оқушылары қатысты. 
Оқушылардың шығармашылық қабілетін бағалауға арналған олимпиаданың “Жас қаламгер”бағыты бойынша III орын алған 10-сынып оқушысы Шаған Мадина. 
Жетекшісі: Зияшова А.Е


]]>
Қазақ тілі мен мәдениетін насихаттайтын “Жарқын болашақ” республикалық олимпиадасының аудандық кезеңіне  мектебіміздің оқушылары қатысты. 
Оқушылардың шығармашылық қабілетін бағалауға арналған олимпиаданың “Жас қаламгер”бағыты бойынша III орын алған 10-сынып оқушысы Шаған Мадина. 
Жетекшісі: Зияшова А.Е


]]>
admin Tue, 04 Feb 2025 13:13:14 +0600
Жаңартылған білім беру бағдарламасы негізінде сабақты жоспарлау және критериалды бағалау https://bukenchi.mektebi.kz/oushylara/oushylar-zhetstkter/17-zhaartylan-blm-beru-badarlamasy-negznde-sabaty-zhosparlau-zhne-kriterialdy-baalau.html https://bukenchi.mektebi.kz/oushylara/oushylar-zhetstkter/17-zhaartylan-blm-beru-badarlamasy-negznde-sabaty-zhosparlau-zhne-kriterialdy-baalau.html Мерзімі: 20 қазан 2018ж
Тақырыбы:
Жаңартылған білім беру бағдарламасы негізінде сабақты жоспарлау және критериалды бағалау.
Мақсаты: Мұғалімдер «Тәжірибедегі рефлекция» бағдарламасын ескере отырып, сабақты қалай жоспарлау керектігі туралы негізгі идеяларды тұжырымдайды.
- Білім беру бағдарламасында жазылған оқу бағдарламасынан күтілетін нәтижелерді анықтайды;
- Күтілетін нәтижеге қатысты әртүрлі топтағы оқушылар үшін нақты бағалау критерийлерін анықтайды;
- Әртүрлі топтағы оқушыларға бағалау критерийлеріне жетуге мүмкіндік беретін жаттығуларды жоспарлайды;
- Әр топтағы оқушылардың бағалау критерийлеріне қаншалықты жақсы жеткенін бағалау мүмкіндігі;
Оқу нәтижесі: Мұғалімдер барлық оқушылар қол жеткізетін, нақты өлшенетін нәтижелері бар сабақты жоспарлау тәсілдерін әзірлейді.
Түйінді идеялар: Мұғалімдер жаңа білім беру бағдарламасында берілгендей оқушылардың оқудағы нақты нәтижелерін анықтайды. Олар оқушылардың үш деңгейі мен іс қимыл жоспары бойынша бағалау критерийлерін анықтайтын болады, ол оқушыларға өз табыстарын көрсетуге мүмкіндік береді. Кейбір педагогикалық ұстанымдар мен бағдарламаның стратегиялары сабақ жоспарында көрсетіледі.
Мұғалімдер оқуды жандандыру және оқушыларды ынталандыру бойынша жаттығу әзірлеуге жұмылдыратын болады, ол тапсырмалар нақты оқу нәтижелеріне бағытталады.
Психологиялық ахуал Жағымды сөздер.
Мақсаты: Өзін-өзі одан әрі ашу, өзін-өзі тану, өзінің және айналасындағылардың психологиялық мінездемесін анықтау және талдау іскерлігін дамыту. Қатысушылар шеңбер бойымен отырады. Жүргізуші жағымды сөздер айта отырып, кез келген біреуге доп лақтырады. Допты алған ойыншы шеңбердегі қатысушылардың кез-келгенін таңдайды да, оған өз жағымды сөзін айтады, ойын жалғаса береді. Жағымды сөздер қысқа бір сөзден тұрса болады.
Топқа бөлу Пән бірлестік бойынша топқа бөлу
Ой шақыру
І топ: Сабақ жоспарын қандай үлгіде құрасыздар?
ІІ топ: Сабақ жоспары не үшін керек деп ойлайсыз?
ІІІ топ:Сабақтың қай кезеңі ең маңызды деп санайсыз?
ІҮ топ:Сабақты жоспарлау үшін сіз алдымен не істейсіз?
«Сен маған, мен саған»
Топтарда «Ұзақ мерзімді, орта мерзімді және қысқа мерзімді жоспарлау арасындағы өзара байланыс», «Оқу мақсаты мен оның нәтижелері» туралы пікірталас.
Таныстырылым Сабақ жоспарының шаблоны бойынша таныстырылым
Ой толғаныс Бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл:

Әр топ өздері таңдап алған тақырыптары бойынша меңгерген әдіс -тәсілдерді қолданып сабақ жоспарын құрайды.

Әр топ сабақ жоспарларын қорғайды.
1. Топ «Мұғалім»
2. Топ «Оқушы»
3. Топ «Эксперт»
Топ ережесін сақтайды.
Сергіту сәті «Қолдағы хат».
Әрқайсысы өзіне серігін таңдап, қарама-қарсы тұра қалады. Бойы ұзындау бала, көзін жұмып тұру керек. Егер бойлары бірдей болса, кімнің жасы үлкен (туған күні 1-2 айға ертерек) бала көзін жұмады. Көзін жұмып тұрған бала қолын алға созып тұрады. Көзі ашық бала соның алақанына хат жаза бастайды, жеке тұрған баспа әріптерді. «Соқыр» ойыншы сол әріптерді табуға тырысып, не оқығанын айтып беру керек. Бір әріпті жазғаннан кейін келесіні жазар алдында бұрын жазылған әріпті өшіріп тастап отыру керек.
Қорытынды «ВЕНН диаграммасы»
Дәстүрлі сабақ жоспары мен КМЖ-ны «ВЕНН диаграммасы» арқылы салыстыру
Бағалау 1.Сабаққа талдау жасайды
2.Топтар бірін-бірі «2 жұлдыз, 1 тілек» бағалайды.

Кері байланыс
1. Маған не ұнады?
2. Мен не үйрендім?
3. Маған бұл түсініксіз болды.
4. Менің ұсынысым.


Жаңартылған  білім беру бағдарламасы негізінде сабақты жоспарлау және критериалды бағалау

 

Жаңартылған  білім беру бағдарламасы негізінде сабақты жоспарлау және критериалды бағалау

 

Жаңартылған  білім беру бағдарламасы негізінде сабақты жоспарлау және критериалды бағалау

 


]]>

]]>
admin Sun, 27 Jan 2019 23:48:50 +0600
“ҰСТАЗ МӘРТЕБЕСІ” https://bukenchi.mektebi.kz/oushylara/oushylar-zhetstkter/25-staz-mrtebes.html https://bukenchi.mektebi.kz/oushylara/oushylar-zhetstkter/25-staz-mrtebes.html “ҰСТАЗ МӘРТЕБЕСІ”
2018 жыл 5-қазан күні Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті Н.Ә.Назарбаев Қазақстан халқына арналған кезекті Жолдауын жариялады. Бұл жолғы Жолдау «ҚАЗАҚСТАНДЫҚТАРЫҢ ӘЛ-АУҚАТЫНЫҢ ӨСУІ: ТАБЫС ПЕН ТҰРМЫС САПАСЫН АТТЫРУ» деп аталып, ел дамуының басым бағыттары сараланып, алдағы уақытта атқарылуы керек негізгі 6 міндет белгілеп берді.
Жолдауда атап көрсетілген міндет бұл біздің мемлекетіміздің негізгі дамуының тетігі. Сондықтан баршамыз Жолдаудағы тапсырмаларды орындауға жауаптымыз.
Елбасының биылғы дәстүрлі жолдауында білім және ғылым министрлігіне «Педагог мәртебесі» туралы заң қабылдауды тапсырды. Жолдауда келесі жылы «Педагог мәртебесі туралы» заңды әзірлеп, қабылдау қажет деп санаймын. Бұл құжат мұғалімдер мен мектепке дейінгі мекемелер қызметкерлері үшін барлық игілікті қарастырып, жүктемені азайтуға, жөнсіз тексерістер мен міндеттен тыс функциялардан арашалауға тиіс деді!.
Мұғалім мамандығы – ежелден келе жатқан мамандықтардың бірі.
Бүгінгі күні мұғалім – тек қана білімді таратушы мамандық иесі емес, оның миссиясы – адамды адам, тұлға ретінде қалыптастыру. Мұғалімнің қоғамдағы орны әрдайым ерекше болған, өйткені ол жалпы білім берудің негізгі қағидаттарын иеленуші болып қала береді.
“ҰСТАЗ МӘРТЕБЕСІ”

Мемлекет басшысы Нұрсұлтан Назарбаев өзінің жолдауында «Елді модернизациялау Стратегиясын жүзеге асырудағы табыстар, ең алдымен, Қазақстан халқының біліміне, әлеуметтік және жеке әл-ауқатына байланысты» деп атап өтті.
Қазақстан Республикасының педагогикалық үздіксіз білім беру тұжырымдамасында жаңа формациядағы педагогқа мынадай анықтама берілген: «Жаңа формациядағы мұғалім – бұл жоғары деңгейлі әдіскер, зерттеуші, әлеуметтік-жеке, коммуникативтік, ақпараттық-насихаттаумен
сипатталатын рухани-адамгершілік, азаматтық жауапкершілік, белсенді-жасампаз, экологиялық мәдениетті, шығармашылық, мәселерге жауап бере алатын, өзін-өзі дамытуға қабілетті тұлға». Осы тұжырымдамада айтылған анықтамаға сәйкес мұғалім мамандығына тек соттылығы мен психо норкологиялық анықтама ғана талап етілмей, мұғалімнің жеке мінез құлқы қатаң ескерілу керек. Өйткені қазіргі қоғамда кездесіп жатқан балабақша тәрбиешілері және мұғалімдердің дөрекі іс әрекеттері қоғамдық орталарда ішімдік ішіп отыруы сияқты өте оғаш іс әрекеттер және білімсіз педагог мұғалімнің мәртебесін мүлдем төмендетіп жіберді. Сондықтан мұғалімнің мәртебесін көтеру әлеуметтік кепілдіктермен емес, қатаң талаптармен көтеріледі деп есептеймін.
]]>
“ҰСТАЗ МӘРТЕБЕСІ”
2018 жыл 5-қазан күні Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті Н.Ә.Назарбаев Қазақстан халқына арналған кезекті Жолдауын жариялады. Бұл жолғы Жолдау «ҚАЗАҚСТАНДЫҚТАРЫҢ ӘЛ-АУҚАТЫНЫҢ ӨСУІ: ТАБЫС ПЕН ТҰРМЫС САПАСЫН АТТЫРУ» деп аталып, ел дамуының басым бағыттары сараланып, алдағы уақытта атқарылуы керек негізгі 6 міндет белгілеп берді.
Жолдауда атап көрсетілген міндет бұл біздің мемлекетіміздің негізгі дамуының тетігі. Сондықтан баршамыз Жолдаудағы тапсырмаларды орындауға жауаптымыз.
Елбасының биылғы дәстүрлі жолдауында білім және ғылым министрлігіне «Педагог мәртебесі» туралы заң қабылдауды тапсырды. Жолдауда келесі жылы «Педагог мәртебесі туралы» заңды әзірлеп, қабылдау қажет деп санаймын. Бұл құжат мұғалімдер мен мектепке дейінгі мекемелер қызметкерлері үшін барлық игілікті қарастырып, жүктемені азайтуға, жөнсіз тексерістер мен міндеттен тыс функциялардан арашалауға тиіс деді!.
Мұғалім мамандығы – ежелден келе жатқан мамандықтардың бірі.
Бүгінгі күні мұғалім – тек қана білімді таратушы мамандық иесі емес, оның миссиясы – адамды адам, тұлға ретінде қалыптастыру. Мұғалімнің қоғамдағы орны әрдайым ерекше болған, өйткені ол жалпы білім берудің негізгі қағидаттарын иеленуші болып қала береді.
“ҰСТАЗ МӘРТЕБЕСІ”

Мемлекет басшысы Нұрсұлтан Назарбаев өзінің жолдауында «Елді модернизациялау Стратегиясын жүзеге асырудағы табыстар, ең алдымен, Қазақстан халқының біліміне, әлеуметтік және жеке әл-ауқатына байланысты» деп атап өтті.
Қазақстан Республикасының педагогикалық үздіксіз білім беру тұжырымдамасында жаңа формациядағы педагогқа мынадай анықтама берілген: «Жаңа формациядағы мұғалім – бұл жоғары деңгейлі әдіскер, зерттеуші, әлеуметтік-жеке, коммуникативтік, ақпараттық-насихаттаумен
сипатталатын рухани-адамгершілік, азаматтық жауапкершілік, белсенді-жасампаз, экологиялық мәдениетті, шығармашылық, мәселерге жауап бере алатын, өзін-өзі дамытуға қабілетті тұлға». Осы тұжырымдамада айтылған анықтамаға сәйкес мұғалім мамандығына тек соттылығы мен психо норкологиялық анықтама ғана талап етілмей, мұғалімнің жеке мінез құлқы қатаң ескерілу керек. Өйткені қазіргі қоғамда кездесіп жатқан балабақша тәрбиешілері және мұғалімдердің дөрекі іс әрекеттері қоғамдық орталарда ішімдік ішіп отыруы сияқты өте оғаш іс әрекеттер және білімсіз педагог мұғалімнің мәртебесін мүлдем төмендетіп жіберді. Сондықтан мұғалімнің мәртебесін көтеру әлеуметтік кепілдіктермен емес, қатаң талаптармен көтеріледі деп есептеймін.
]]>
admin Sat, 19 Jan 2019 11:43:28 +0600
Педагогикалық кеңес https://bukenchi.mektebi.kz/oushylara/oushylar-zhetstkter/26-pedagogikaly-kees.html https://bukenchi.mektebi.kz/oushylara/oushylar-zhetstkter/26-pedagogikaly-kees.html Педагогикалық кеңес. № 3

1. Білім алушыларды жиынтық бағалауға дайындау жолдары. /Асанова З.М./
2. Инклюзивті білім беру жағдайында даму мүмкіндігі шектеулі оқушылардың психологиялық-педагогикалық қолдау қызметінің ұйымдастырылуы.
3. 2-тоқсан бойынша оқу -тәрбие жұмысының қорытындысы.

Білім алушыларды жиынтық бағалауға дайындау жолдары.

Мақсаты: Білім алушыларды жиынтық бағалауға дайындау жолдарын тәжірибемен бөлісу.
Барысы:
1.Мұғалімдер арасында психологиялық ахуал туғызу (3минут).

2.Мұғалімдерді «шашу» дәстүрі бойынша топқа бөлу. (3 минут)

3.Миға шабуыл: терминдердің сыңарын табу. (3 минут)

4.Негізгі бөлім: «Кілем» әдісі бойынша өз тәжірибелерімен бөлісу.

• Жеке жұмыс - 5 мин.
• топппен жұмыс – 7 мин.


5. Презентация. Постерді қорғау.
6. Рефлексия: «Себет,ет тартқыш,чемодан» (3минут)

2-тоқсан бойынша оқу -тәрбие жұмысының қорытындысы.

Бөкенші орта мектебінде І тоқсанның аяғында 92 оқушы оның ішінде 47 қыз есепке алынды. ІІ тоқсанның аяғында 91 оқушы, 47 қыз құрады.
Ауыруына байланысты үйде оқытылады 9-сыныпта Есенбекова Акерке.
Мектеп бойынша оқу үздігі 22 оқушы, 1 тоқсанда 21 оқушы болған, оқу екпінділері – 25 оқушы 1 тоқсанда 23 оқушы болды. Білім сапасы 60 пайыз. Үлгермеуші оқушы жоқ.
Педагогикалық кеңес
Педагогикалық кеңес


Сынып бойынша білім көрсеткіштері 2018-2019 оқу жылы
Педагогикалық кеңес




Тақырыбы: «Ерекше қажеттілігі бар оқушыларды оқыту»
Мақсаты: Инклюзивті білім беру түсінігін ашу, ерекеше қажеттілігі бар балаларға білім беруде мұғалімнің ролін анықтау
Міндеттері: * Инклюзивті білім беру бойынша мұғалімдердің білімін жетілдіру;
* Инклюзивті білім берудің маңыздылығын түсіндіру;
* Инклюзивті оқытудың артықшылықтарын ашып көрсету;
Күтілетін нәтиже: Педагогтар инклюзивті білім беру туралы мәлімет жинайды, ерекше қажеттілігі бар балалар туралы түсінікке ие болады.
Инклюзивті білім беру бойынша өздерінің ой-пікірін білдіреді.
Кезеңдері Жұмыс мазмұны Мұғалімдердің іс-әрекеті Ресурстары
/3мин/ Топқа бөлу «Мен сені өз тобыма қалаймын, себебі...»
Топқа бөлмес бұрын көзі көрмейтін, екіншісінің аяғы жүрмейтін, үшін-шісінің құлағы есті-мейтін мүмкіндігі шектеулі жандардың бейнесіне енген 3 ұстаз таңдалынады. 1-5 саны бойынша саналып, 1 санын атаған әріптесім топ басшысы болып тағайындалды. Ендігі кезекте топ басшысы өз тобына мүшелерін жинайды. доп
Ой ашар /15 мин/ «Мүгедек балалардың мүшкіл халі»
Ұсынылған бейнежазба арқылы қатысушылар өз ойларын білдіреді. бейнежазба
Топпен жұмыс 1-топ «Инклюзивті оқытуда кездесетін кедергілер».
2-топ «Инклюзивті оқытудың тиімділігі»
3-топ «Инклюзивті оқытуға қалай қарайсыз? » Ватман қағазға постер құру және қорғау

Педагогикалық кеңес

Педагогикалық кеңес

Сергіту сәті:/5 мин/ «Үй, ергежейлілер» ойыны Қатысушылар 3ден бөлінеді, екі қатысушы қол ұстасып үй болады, ал бір қатысушы үйдің ортасында ергежейлі (гномик) болады. Осылай топтар Үй дегенде үйлер орын ауыстырады, ергежейлі дегенде ергежейлілер орын ауыстырады. Жел дегенде барлығы орын ауыстыру керек.
/2мин/ Теориялық бөлім. Инклюзивті білім берудің артықшылықтары туралы ой қозғайды.
/5мин/ «Білім баршаға ортақ» Ерекше қажеттілігі бар балалар білім алатын жалпы білім беретін мектептің макетін жасаңыз. Түрлі-түсті қағаз, пломастер, клей, қайшы, стикерлер.
/3мин/ Психологиялық кеңестер 1. Мына ережені ұстаңыз: егер де сіз балаларға ең алдымен еркіндік беріп, одан кейін қаталдыққа барсаңыз-олар сізді ұнатпайды; ал керісінше бірінші қаталдықтанытып, одан кейін босатсаңыз-олар сізге риза болады;
2.Есте сақтаңыз: сіздің ең басты жұмысыңыз-балалармен қарым-қатынас жасау;
3.Балалардың көзінше жұмыссыз отырмаңыз;
4.Өзіңіздің жылуыңызды кім қажет етсе содан аямаңыз;
5.Мұғалім-әрқшан бірқалыпты, нық, сенімді, жақсы көңіл-күйде болуға тиісті;
6.Оқушылармен амандасып жүріңіз, бұл өте маңызды;
7.Өзіңіздің оқушыларыңыз туралы білуге ұмтылыңыз. Олар қалай оқиды, тұрмысы қалай, бұрын қандай болған. Бұл сізге педагогикалық талдау жасауға көмектеседі;
8.Өз қателігіңізге ұялмаңыз. Балалар үлкендерге қарағанда қатені үнемі кешіреді;
9.Шешім қабылдарда күдіктенсеңіз, ең жақсысы-асықпаңыз;
10.Өз-өзіңізді таңертең, күндіз, кешке 3 рет мақтаңыз. Ойлану сіздің ең басты мақсатыңыз;
11.Бала да болып көріңіз. Балалармен ойнаңыз, күліңіз, секіріңіз. Өзіңіздің мұғалімдігіңізді балалық шағыңыздың жалғасы сияқты қабылдаңыз. презинтация
«Сөйлемді аяқта...» Кесте
• Инклюзивті оқыту барысында мүмкіндігі шектеулі жандар қандай да болмасын, өздерін ешкімнен ешқашан кем санамайды. Себебі.....
• Мүмкіндігі шектеулі жандар қоғамдағы адамдардың барлығымен бірдей тең өмір сүруіне құқылы. Ойткені....
• Олар өз қатарларымен бірге жүре отырып, өмірдегі ең қызықты сәттерін бірге өткізуге лайықты. Себебі....
• Менің бүгінгі коучингтан ұққаным.....
• Мүмкіндігі шектеулі жандар ешкімнен кем емес, Өйткені....(дәлел айту)
• Бүгінгі коучтің маған берген әсері.... Бүгінгі семинар арқылы меңгерген білімі туралы қысқаша пікір. Тарқатпа материал
Кері байланс «Еттартқыш, қоқыс жәшігі, чемодан» Кімге ұнаса чемоданға өз пікірін стикерге жазып ілдіреді;
Кімге әлі толық түсінікті болмаса еттартқышқа пікірін стикерге жазып ілдіреді
Кімге мүлде ұнамаса қоқыс жәшігіне пікірін стикерге жазып ілдіреді Мясорубка, мусор шелек, чемодан суреті
]]>
Педагогикалық кеңес. № 3

1. Білім алушыларды жиынтық бағалауға дайындау жолдары. /Асанова З.М./
2. Инклюзивті білім беру жағдайында даму мүмкіндігі шектеулі оқушылардың психологиялық-педагогикалық қолдау қызметінің ұйымдастырылуы.
3. 2-тоқсан бойынша оқу -тәрбие жұмысының қорытындысы.

Білім алушыларды жиынтық бағалауға дайындау жолдары.

Мақсаты: Білім алушыларды жиынтық бағалауға дайындау жолдарын тәжірибемен бөлісу.
Барысы:
1.Мұғалімдер арасында психологиялық ахуал туғызу (3минут).

2.Мұғалімдерді «шашу» дәстүрі бойынша топқа бөлу. (3 минут)

3.Миға шабуыл: терминдердің сыңарын табу. (3 минут)

4.Негізгі бөлім: «Кілем» әдісі бойынша өз тәжірибелерімен бөлісу.

• Жеке жұмыс - 5 мин.
• топппен жұмыс – 7 мин.


5. Презентация. Постерді қорғау.
6. Рефлексия: «Себет,ет тартқыш,чемодан» (3минут)

2-тоқсан бойынша оқу -тәрбие жұмысының қорытындысы.

Бөкенші орта мектебінде І тоқсанның аяғында 92 оқушы оның ішінде 47 қыз есепке алынды. ІІ тоқсанның аяғында 91 оқушы, 47 қыз құрады.
Ауыруына байланысты үйде оқытылады 9-сыныпта Есенбекова Акерке.
Мектеп бойынша оқу үздігі 22 оқушы, 1 тоқсанда 21 оқушы болған, оқу екпінділері – 25 оқушы 1 тоқсанда 23 оқушы болды. Білім сапасы 60 пайыз. Үлгермеуші оқушы жоқ.
Педагогикалық кеңес
Педагогикалық кеңес


Сынып бойынша білім көрсеткіштері 2018-2019 оқу жылы
Педагогикалық кеңес




Тақырыбы: «Ерекше қажеттілігі бар оқушыларды оқыту»
Мақсаты: Инклюзивті білім беру түсінігін ашу, ерекеше қажеттілігі бар балаларға білім беруде мұғалімнің ролін анықтау
Міндеттері: * Инклюзивті білім беру бойынша мұғалімдердің білімін жетілдіру;
* Инклюзивті білім берудің маңыздылығын түсіндіру;
* Инклюзивті оқытудың артықшылықтарын ашып көрсету;
Күтілетін нәтиже: Педагогтар инклюзивті білім беру туралы мәлімет жинайды, ерекше қажеттілігі бар балалар туралы түсінікке ие болады.
Инклюзивті білім беру бойынша өздерінің ой-пікірін білдіреді.
Кезеңдері Жұмыс мазмұны Мұғалімдердің іс-әрекеті Ресурстары
/3мин/ Топқа бөлу «Мен сені өз тобыма қалаймын, себебі...»
Топқа бөлмес бұрын көзі көрмейтін, екіншісінің аяғы жүрмейтін, үшін-шісінің құлағы есті-мейтін мүмкіндігі шектеулі жандардың бейнесіне енген 3 ұстаз таңдалынады. 1-5 саны бойынша саналып, 1 санын атаған әріптесім топ басшысы болып тағайындалды. Ендігі кезекте топ басшысы өз тобына мүшелерін жинайды. доп
Ой ашар /15 мин/ «Мүгедек балалардың мүшкіл халі»
Ұсынылған бейнежазба арқылы қатысушылар өз ойларын білдіреді. бейнежазба
Топпен жұмыс 1-топ «Инклюзивті оқытуда кездесетін кедергілер».
2-топ «Инклюзивті оқытудың тиімділігі»
3-топ «Инклюзивті оқытуға қалай қарайсыз? » Ватман қағазға постер құру және қорғау

Педагогикалық кеңес

Педагогикалық кеңес

Сергіту сәті:/5 мин/ «Үй, ергежейлілер» ойыны Қатысушылар 3ден бөлінеді, екі қатысушы қол ұстасып үй болады, ал бір қатысушы үйдің ортасында ергежейлі (гномик) болады. Осылай топтар Үй дегенде үйлер орын ауыстырады, ергежейлі дегенде ергежейлілер орын ауыстырады. Жел дегенде барлығы орын ауыстыру керек.
/2мин/ Теориялық бөлім. Инклюзивті білім берудің артықшылықтары туралы ой қозғайды.
/5мин/ «Білім баршаға ортақ» Ерекше қажеттілігі бар балалар білім алатын жалпы білім беретін мектептің макетін жасаңыз. Түрлі-түсті қағаз, пломастер, клей, қайшы, стикерлер.
/3мин/ Психологиялық кеңестер 1. Мына ережені ұстаңыз: егер де сіз балаларға ең алдымен еркіндік беріп, одан кейін қаталдыққа барсаңыз-олар сізді ұнатпайды; ал керісінше бірінші қаталдықтанытып, одан кейін босатсаңыз-олар сізге риза болады;
2.Есте сақтаңыз: сіздің ең басты жұмысыңыз-балалармен қарым-қатынас жасау;
3.Балалардың көзінше жұмыссыз отырмаңыз;
4.Өзіңіздің жылуыңызды кім қажет етсе содан аямаңыз;
5.Мұғалім-әрқшан бірқалыпты, нық, сенімді, жақсы көңіл-күйде болуға тиісті;
6.Оқушылармен амандасып жүріңіз, бұл өте маңызды;
7.Өзіңіздің оқушыларыңыз туралы білуге ұмтылыңыз. Олар қалай оқиды, тұрмысы қалай, бұрын қандай болған. Бұл сізге педагогикалық талдау жасауға көмектеседі;
8.Өз қателігіңізге ұялмаңыз. Балалар үлкендерге қарағанда қатені үнемі кешіреді;
9.Шешім қабылдарда күдіктенсеңіз, ең жақсысы-асықпаңыз;
10.Өз-өзіңізді таңертең, күндіз, кешке 3 рет мақтаңыз. Ойлану сіздің ең басты мақсатыңыз;
11.Бала да болып көріңіз. Балалармен ойнаңыз, күліңіз, секіріңіз. Өзіңіздің мұғалімдігіңізді балалық шағыңыздың жалғасы сияқты қабылдаңыз. презинтация
«Сөйлемді аяқта...» Кесте
• Инклюзивті оқыту барысында мүмкіндігі шектеулі жандар қандай да болмасын, өздерін ешкімнен ешқашан кем санамайды. Себебі.....
• Мүмкіндігі шектеулі жандар қоғамдағы адамдардың барлығымен бірдей тең өмір сүруіне құқылы. Ойткені....
• Олар өз қатарларымен бірге жүре отырып, өмірдегі ең қызықты сәттерін бірге өткізуге лайықты. Себебі....
• Менің бүгінгі коучингтан ұққаным.....
• Мүмкіндігі шектеулі жандар ешкімнен кем емес, Өйткені....(дәлел айту)
• Бүгінгі коучтің маған берген әсері.... Бүгінгі семинар арқылы меңгерген білімі туралы қысқаша пікір. Тарқатпа материал
Кері байланс «Еттартқыш, қоқыс жәшігі, чемодан» Кімге ұнаса чемоданға өз пікірін стикерге жазып ілдіреді;
Кімге әлі толық түсінікті болмаса еттартқышқа пікірін стикерге жазып ілдіреді
Кімге мүлде ұнамаса қоқыс жәшігіне пікірін стикерге жазып ілдіреді Мясорубка, мусор шелек, чемодан суреті
]]>
admin Tue, 08 Jan 2019 13:58:49 +0600